Известие

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen купува Alfa Romeo?

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Първоначално публикувано от MainaCore Покажи съобщение
    Хахаха, пич.... това е най-голямата глупост от много време насам, която е излизала в този форум....156 и 75 са в две различни измерения

    ПС: Посети http://www.alfabb.com/ и виж колко раздела са отделени на "хубавите" алфи и колко на другите. Хвани една 75-ца и виж колко алумин има в нея - колкото в 25 156-ци, да не говорим за динамика, пътно поведение и т.н

    Колко алуминий има в 75-та? Защото има много алуминий от пет правите една.
    Alfa Romeo 156 SELESPEED 09.99-EX, Alfa Romeo 166 06.01 & BMW E39 525tds Touring

    Comment


    • #92
      Първоначално публикувано от MainaCore Покажи съобщение
      Хахаха, пич.... това е най-голямата глупост от много време насам, която е излизала в този форум....156 и 75 са в две различни измерения

      ПС: Посети http://www.alfabb.com/ и виж колко раздела са отделени на "хубавите" алфи и колко на другите. Хвани една 75-ца и виж колко алумин има в нея - колкото в 25 156-ци, да не говорим за динамика, пътно поведение и т.н
      Да не говорим за корозия (добре, че има толкова алуминий в 75-цата, та все нещо да остане като изгние купето), повсеместни електрически дефекти, каренца на кардана, "хъркащи" предавки и тяхната повреждаща се лостова система, все неща които при моделите от поколението на 156/166/147/GT ги няма За разделите е нормално, винаги има една носталгия към старото, още повече от хора пристрастени към задното предаване, но пазарът отдавна си е казал тежката дума и точно 156 е най-продаваният и един от най-красивите модели на фирмата в последните 30 години.
      Giulietta 1,6 JTDm 2013
      156 SW 1,9 JTD 2003

      Comment


      • #93
        Първоначално публикувано от RPWWD Покажи съобщение
        Да не говорим за корозия (добре, че има толкова алуминий в 75-цата, та все нещо да остане като изгние купето), повсеместни електрически дефекти, каренца на кардана, "хъркащи" предавки и тяхната повреждаща се лостова система, все неща които при моделите от поколението на 156/166/147/GT ги няма За разделите е нормално, винаги има една носталгия към старото, още повече от хора пристрастени към задното предаване, но пазарът отдавна си е казал тежката дума и точно 156 е най-продаваният и един от най-красивите модели на фирмата в последните 30 години.
        Човек не знам как може да сравниш фиат 156 с кола като 75..........защо не сравниш и гтв с джулия гт ?
        Колкото по-стара е една алфа толкова по - хубава и истинска е, в това съм се убедил многократно!
        А новата жулиета само излага името ! ! !
        За МиТо нямам какво да кажа...............
        159-ката поне има адски добрият дизаин ма пак е гаден ФИАТ че и ОПЕЛ.
        А това че 156 е един от най-красивите....просто....
        Last edited by Ma7e4k0; d.m.y г., 16:21.

        B&B Racing | bb-racingteam.com
        Има хора за които дрифта е ИСТИНА, колата - Религия, а живота - СЪCТЕЗАНИЕ!

        Comment


        • #94
          Първоначално публикувано от Ma7e4k0 Покажи съобщение
          Човек не знам как може да сравниш фиат 156 с кола като 75..........защо не сравниш и гтв с джулия гт ?
          Колкото по-стара е една алфа толкова по - хубава и истинска е, в това съм се убедил многократно!
          А новата жулиета само излага името ! ! !
          За МиТо нямам какво да кажа...............
          159-ката поне има адски добрият дизаин ма пак е гаден ФИАТ че и ОПЕЛ.
          Eeee, aйде сега, GTV-то също го докарва поне на дизайн и визия.
          Alfa Romeo 166 3.0 V6
          Alfa Romeo GTV 2.0TS - няма я вече.

          Comment


          • #95
            Багера успя да ми развали настроението за деня.
            Не вярвама да се случи,а ако стане ще пълна туршия.
            ALFA ROMEO 155 1.8TS MY95 SPORT -The Legend - бивша


            Renault Megane II Grand Tour-2004г

            Comment


            • #96
              Първоначално публикувано от Ma7e4k0 Покажи съобщение
              А това че 156 е един от най-красивите....просто....
              Явно не си спомняш какво беше когато се появи алфа 156 - през далечната 97/98. Помня много добре първата алфа 156, която видях тогава - дизайнът беше УНИКАЛЕН на фона на всички други седани от този клас, а и не само. Сега, години по-късно това излъчване се загуби, до голяма степен заради множеството поувехтели 156ци с пожълтели фарове и избелели емблеми, които се движат по родните улици.

              ПП: хвърли око на това линкче а също и на някоя статия писана по онова време на тема "алфа 156"
              '05 166 V6
              '98 156 2.0 TS ex ...

              Comment


              • #97
                Първоначално публикувано от Ma7e4k0 Покажи съобщение
                Човек не знам как може да сравниш фиат 156 с кола като 75..........защо не сравниш и гтв с джулия гт ?
                Колкото по-стара е една алфа толкова по - хубава и истинска е, в това съм се убедил многократно!
                А новата жулиета само излага името ! ! !
                За МиТо нямам какво да кажа...............
                159-ката поне има адски добрият дизаин ма пак е гаден ФИАТ че и ОПЕЛ.
                А това че 156 е един от най-красивите....просто....
                Що ли си мисля, че 75-цата също се произвежда откакто Фиат е собственик на АР Нямам нищо против олдтаймерите, но залиташ в крайна сектантщина, и като плюеш по Фиат се запитай защо се е стигнало до изкупуването на АР от тях? Ако бяха толкова добри разните там Алфасудове, 6-ци и прочее компанията нямаше да има финансови грижи и щеше да си остане независима. На практика откакто Фиат е собственик на марката имаме забележимо повишаване на качеството на продукцията (особено в последните 15 години), а сравнително слабите пазарни резултати се дължат на имиджа наследен от "старите алфи" Все пак първите коли на годината за Европа на АР бяха 156 и 147, значи не били толкова скапани тия "фиатове"...

                п.п. Делтите от подписа ти също са си чисти Фиатове
                Giulietta 1,6 JTDm 2013
                156 SW 1,9 JTD 2003

                Comment


                • #98
                  Първоначално публикувано от RPWWD Покажи съобщение
                  Що ли си мисля, че 75-цата също се произвежда откакто Фиат е собственик на АР Нямам нищо против олдтаймерите, но залиташ в крайна сектантщина, и като плюеш по Фиат се запитай защо се е стигнало до изкупуването на АР от тях? Ако бяха толкова добри разните там Алфасудове, 6-ци и прочее компанията нямаше да има финансови грижи и щеше да си остане независима. На практика откакто Фиат е собственик на марката имаме забележимо повишаване на качеството на продукцията (особено в последните 15 години), а сравнително слабите пазарни резултати се дължат на имиджа наследен от "старите алфи" Все пак първите коли на годината за Европа на АР бяха 156 и 147, значи не били толкова скапани тия "фиатове"...

                  п.п. Делтите от подписа ти също са си чисти Фиатове
                  За делтата не съм съгласен че е точно фиат...
                  75цата излиза мисля че 86-та година, малко преди фиат да купи Алфа и постепенно да я съсипе, първо излиза 164-ката, прецакват модела с гадното предно, а после и с ужастните 16в двигатели.
                  Фиат купува Ланча и прекъсват участието на 7 кратния шампион в ВРЦ Ланча Делта Интеграле и насочват усилията си към Ф1 и конкретно феррари.

                  B&B Racing | bb-racingteam.com
                  Има хора за които дрифта е ИСТИНА, колата - Религия, а живота - СЪCТЕЗАНИЕ!

                  Comment


                  • #99
                    Първоначално публикувано от Ma7e4k0 Покажи съобщение
                    За делтата не съм съгласен че е точно фиат...
                    75цата излиза мисля че 86-та година, малко преди фиат да купи Алфа и постепенно да я съсипе, първо излиза 164-ката, прецакват модела с гадното предно, а после и с ужастните 16в двигатели.
                    Фиат купува Ланча и прекъсват участието на 7 кратния шампион в ВРЦ Ланча Делта Интеграле и насочват усилията си към Ф1 и конкретно феррари.
                    Сега да не си помислиш, че не харесвам Делтата или пък 75-цата, няма такова нещо. Всеизвестно е обаче, че тези коли ти съсипват живота с непрекъснати дразнещи проблемчета, от които ти се драйфа и повечето време са в сервиза отколкото на пътя. За сравнение, предишната ми италианска кола беше Дедра (т.е. Типо/Темпра/155) и непрекъснато нещо беше развалено (най-вече електрически проблеми и окачване), от 2,5 години имам 156 и еднственият и проблем е окачването (вече оправен, дано за по-дълго ) и абсолютно НИКАКВИ електрически мизерии. Ако това не е прогрес, здраве му кажи Няма да навлизам в темата задно/предно предаване, че ще стане революция, но то си е въпрос на вкус -аз нямам влечение към дрифта и задното въобще не ми липсва.
                    Giulietta 1,6 JTDm 2013
                    156 SW 1,9 JTD 2003

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от RPWWD Покажи съобщение
                      Сега да не си помислиш, че не харесвам Делтата или пък 75-цата, няма такова нещо. Всеизвестно е обаче, че тези коли ти съсипват живота с непрекъснати дразнещи проблемчета, от които ти се драйфа и повечето време са в сервиза отколкото на пътя. За сравнение, предишната ми италианска кола беше Дедра (т.е. Типо/Темпра/155) и непрекъснато нещо беше развалено (най-вече електрически проблеми и окачване), от 2,5 години имам 156 и еднственият и проблем е окачването (вече оправен, дано за по-дълго ) и абсолютно НИКАКВИ електрически мизерии. Ако това не е прогрес, здраве му кажи Няма да навлизам в темата задно/предно предаване, че ще стане революция, но то си е въпрос на вкус -аз нямам влечение към дрифта и задното въобще не ми липсва.
                      За делтата въобще не съм съгласен че е чуплива, говоря само за интегралето а за фиатовите алфи, имам 146 1.4 тс феислифт 2000 година и да ти кажа голямо кенефче е уж на 25 000 ама си се троши доста, е сега даже скоростите са и счупени....
                      А за 156 -ците ми аз по сервизите за алфи друго освен 156/147 гтв не вижда, малко по рядко 145 -ци.

                      B&B Racing | bb-racingteam.com
                      Има хора за които дрифта е ИСТИНА, колата - Религия, а живота - СЪCТЕЗАНИЕ!

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от Ma7e4k0 Покажи съобщение
                        За делтата въобще не съм съгласен че е чуплива, говоря само за интегралето а за фиатовите алфи, имам 146 1.4 тс феислифт 2000 година и да ти кажа голямо кенефче е уж на 25 000 ама си се троши доста, е сега даже скоростите са и счупени....
                        А за 156 -ците ми аз по сервизите за алфи друго освен 156/147 гтв не вижда, малко по рядко 145 -ци.
                        156 са повечко по сервизите щото и те вече остаряха и станаха масови, особено типичните 98-99 година търкалящи се по нашите пътища, но аз съм казал къф им е проблема - окачването с един камион носачи тип "Хонда". Това обаче не може да се сравнява с повсеместните проблеми на "типични" алфи от рода на 75 и 33, нали Фиат се справиха с корозията, справиха се огромната част от ел. проблемите, разработиха и въведоха първо в АР 156, а не в някой модел на Фиат комън рейл дизела, заебаха накрая и онова недоразумение TS 16V, ако и да го замениха с Опелски мотор (да си чул за родил Опел?), сега пуснаха модерни турбобензинови двигатели, Мултиеър ала-бала... Аз не виждам причини за недоволство и пак ще повторя, че лошите пазарни резултати се дължат на натрупаните у клиентите предразсъдъци породени от "истинските алфи".

                        п.п. Това за 25 000 км. пробег на 10 годишна кола звучи като виц
                        Last edited by RPWWD; d.m.y г., 17:42.
                        Giulietta 1,6 JTDm 2013
                        156 SW 1,9 JTD 2003

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от RPWWD Покажи съобщение
                          156 са повечко по сервизите щото и те вече остаряха и станаха масови, особено типичните 98-99 година търкалящи се по нашите пътища, но аз съм казал къф им е проблема - окачването с един камион носачи тип "Хонда". Това обаче не може да се сравнява с повсеместните проблеми на "типични" алфи от рода на 75 и 33, нали Фиат се справиха с корозията, справиха се огромната част от ел. проблемите, разработиха и въведоха първо в АР 156, а не в някой модел на Фиат комън рейл дизела, заебаха накрая и онова недоразумение TS 16V, ако и да го замениха с Опелски мотор (да си чул за родил Опел?), сега пуснаха модерни турбобензинови двигатели, Мултиеър ала-бала... Аз не виждам причини за недоволство и пак ще повторя, че лошите пазарни резултати се дължат на натрупаните у клиентите предразсъдъци породени от "истинските алфи".

                          п.п. Това за 25 000 км. пробег на 10 годишна кола звучи като виц
                          Ами имах (още си я имам ама е на парчета) корса на 90 000 км (дядото на един приятел беше първи собственник) и 1.2 мотора с ремъка роди в неговите ръце, после сложих 1.3 от кадет и тои роди..... на тая снимка много много не се вижда...а попринцип опелите не раждат щото ръждата ги яде и преди да родат отиват на надин....
                          Истинските алфи са 105-та серия, тогава марката е АЛФА РОМЕО е било нещо уникално - да поясня 105-та серия са алфите от типа на гунди, скоростите са си отпред а не отзад като при трансаксиалите, ТОВА СА ВЕЛИКИ и много здрави автомобили ! ! ! Но пак съм на мнението че 156,цата и гтв-тата са бавни чупливи, леко грозновати алфи с предно!
                          Attached Files

                          B&B Racing | bb-racingteam.com
                          Има хора за които дрифта е ИСТИНА, колата - Религия, а живота - СЪCТЕЗАНИЕ!

                          Comment


                          • Колега, прочети малко история. Последната независима Ланча е Бета.
                            Alfa Romeo 156 SELESPEED 09.99-EX, Alfa Romeo 166 06.01 & BMW E39 525tds Touring

                            Comment


                            • Мдам фиат разкараха 16В ТС, ама той си е техен и няма нищо общо с 8В ТС Това за опелските мотори ме разби много ясно, че не раждат - някой да е видял мотор от косачка да роди? Айде да не се излагаме сега - Опел има яки мотори звучи като 156 е много зрава и надеждна кола. Предното предаване е чисто бюджетна простотия - виж кои коли са все още на задно

                              ПС: Колега чувал ли си за Анджелини и Алфа Ромео - 16В мотори през 60-те години, на тяхна база е и 2.0 16В Ланчиа/Абарт/Фиат мотора, който се е доказал многократно....Защо и в Алфа не сложиха подобни мотори? Аутоделта също имат 16в мотори, но истинската аутоделта, а не тази, която е в момента. Добре че има дизелови алфа, защото иначе положението щеше да е трагедия
                              Attached Files
                              1983 Alfa Romeo 6 2.5 VMTD 10V 105hp
                              1984 Alfa Romeo Giulietta 2.0 8V 130 hp
                              2001 Lancia Zeta 2.0 JTD 16V LX 110 hp

                              Comment


                              • Лично аз, колеги духа и емоцията които предизвиква в мен моята 90-ка не бих ги заменил с нищо друго!!! Точно за тази цел от месец насам обявата ми за Алфата в mobile.bg съм я оставил просто ей така, харесва ми образователната част... то момчето карало BMW 316i компакт, но един приятел му казал че тая кола дрифтела разбираш ли несравнимо по-добре и ми звани.... и ми обяснява колко лев щял да вкара за окачване, за джанти с борд!?! и куп други щуротии и щял да е неотразим и шофер от класа и колко била цената щото те италианките варвяли тънко батка но били пили големи.... и аз му казвам на момчето 9800 е специалната цена за фенове на бегачките, но мога да ти махна кас'фона и да отбийм 14лв.
                                Докато не съм притиснат до краен предел от финансови проблеми, тази кола просто няма да я продам и ще и се наслаждавам и поддържам както си подобава!
                                Attached Files
                                Alfa Romeo 90 2.5 V6 QO '86
                                Alfa Romeo 155 1.6i 16V TS '96
                                Land Rover Discovery 2.0i 16V '95
                                Hyundai Sonata 3.0 V6 '91

                                Comment

                                Working...
                                X